Servisní intervaly

Položka Km Čištění/Výměna
 lízátko řetězu 12500  výměna
 chladící kapalina 20000  výměna
 olej převodovky 10000  výměna
 olej přední vidlice 10000  výměna
 svíčka 5000  výměna
 vzduchový filtr 5000  čištění
 odkarbonování – přívěry 2500  čištění
 přívěra – dotažení lanek 5000  seřízení
 odkarbonování – výfukový svod 5000  čištění
 přepakování zadního odpružení 2000  mazání
 ložiska kyvky 7500  mazání
 ložiska kol 5000  mazání
 ložiska, náboje kol 20000  výměna
 řetězová sada 10000  výměna
 palivový filtr 10000  čištění
 brzdová kapalina 15000  výměna
 pístní sada 15000  výměna
 nikasil 30000  výměna
 kliková hřídel+ojnice+ložiska 30000  výměna
Tabulka uvedených hodnot je spíš orientační, vše záleží na tom jak a kde se s motorkou jezdí, k tomu musí být i adekvátní údržba.

Často opomíjená údržba

odkarbonování – přívěry
Věc na kterou hodně lidí zapomíná a opomíjí „odkarbonování – přívěry“ ,to Vám však může přivodit dost nepříjemností.
Tím že se pohybující mechanismus pístků a kladky zanáší karbonem, který ztěžuje jejich pohyb, dochází k většímu zatížení elektro motorku přívěry, který se po čase nevratně spálí, následná výměna motorku je v neorigo provedení za 4800kč. Přitom stačí pravidelně(podle typu dvoutakního oleje cca 400km) vypouštět olej z trubičky přívěry a jednou za 2500km sundat víčko přívěry, vystříkat odmašťovacím sprejem, umýt benzínem a nasadit víčko. (časová náročnost: 15 minut)

mazání přepakování zadního odpružení
Jako další je často opomíjená věc, je mazání přepakování zadního odpružení a ložisek kyvky, což má za následek zareznutí ložisek a následný špatný chod zadního odpružení. Při opravě je pak nutné vyměnit ložiska (1500kč) , přitom stačí jednou za čas vzít maznici a namazat dva čepy. (časová náročnost: 30 sekund)